OTOMOTİV Dünyasından...

İşim Otomotiv sektöründe olduğu için... Burası benim için ayrı bir yer...

FİKİR KENTİ - Son Durum ...

15 Ocak 2008 Salı

Detroit 2008 Auto Show Fuarı

Detroit Auto Show 2008 otomobil fuarı başlıyor.
Dünya devlerinin yarışacağı fuarda 2009 model otomobiller ve konsept araçlar yer alacak. Otomobil meraklılarının sabırsızlıkla beklediği fuarda özenle hazırlanmış standlarda görsel animasyonlar eşliğinde tanıtılacak otomobiller, estetik ve güç bakımından dudak uçuklatacak seviyelerde. Bundan 10 yıl önce hayal bile edilemeyen görsellikte ve güçte araçlar, seçkin sürücülerini bekliyor olacak.

NY Times tarafından bildirilen habere göre 2008 yılı için satışa sunulacak olan veya konsept olarak kalacak olan ilk tanıtımları Detroit Auto Show 2008′ de yapılacak olan 11 adet yeni modellerden bazıları şunlar:

Emeğine Saygı (Alıntı) : Sir Pavlow 'a teşekkürler.

Hummer HX1


Jeep


Mercedes-Benz GLK


Cadillac


Chrysler EcoVoyager

Chrysler EcoVoyager

Chrysler EcoVoyager


Dodge ZEO

Dodge ZEO

Dodge ZEO

John T. Greilick / The Detroit News

Resimler Buradan Alıntıdır...
Videolar ve Diğer Resimler Burada
Emeğine Saygı (Alıntı) : Sir Pavlow 'a teşekkürler.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.listeniz.net/detroit-2008-auto-show/

alıntı yaptığını belirtseydin keske arkadaşım çünkü haberdeki metin benim metnim.

Ali Dogru dedi ki...

Sir Pavlov 'a
Ben bu yazıyı sizin sayfanızdan değil, grupdan gelen bir mailden almıştım. Sonra yazının altında verdiğim kaynaklardan da yararlanarak yayınlamıştım. Genelde yazılarımın tamamında kaynak göstermeye özen gösteriyorum. Uyarınız üzerine de kaynak olarak sizide ekledim. Bilmeden yaptığım emeğe saygısızlık için özür dilerim...

Adsız dedi ki...

Ali bey hoşgörünüz için teşekkür ederim. Panel ve sempozyumlar dolayısı ile bu aralar bloglarımla ilgilenemiyorum bunun nahoş özlemini taşırken buruk olan kalbim sizin bu düşünceli eklentiniz ile biraz da yüzüm güldü. İyi çalışmalar saygılar efendim.